31 Ocak 2012 Salı

Yeni Born Lippyler

The Body Shop'un en sevdiğim ürünleri arasında, belki de en başta Born Lippy Lip Balm gelir. Muhteşem meyve aromaları, kokuları ve şirin ambalajlarıyla gerçekten kullanmayı çok sevdiğim bir ürün, üstelik dudağımı nemlendiriyor ve hafif yapısıyla doğal bir parlaklık veriyor. Bir tek eksisi var o da, dışarıdayken acil bir uygulama sırasında bile parmağınızı kullanmak zorunda olmanız ancak bu, sonrasında küçük bir peçete yardımıyla ya da elinize sürüştürerek kolayca üstesinden gelebileceğiniz bir eksi. Bu kadar çok artısının yanında küçücük bir eksiyi önemsemeyerek bu ürünü çantamdan eksik etmiyorum.

Geçenlerde dolaşırken, born lippylerin yenilendiğini gördüm ve karpuzlu olanından hemen bir tane aldım. Hem rengi hem de kokusuyla yeni serinin bana en çok hitap edeni karpuzlusuydu. Bir de az önce bahsettiğim eksiyi hesaba katmış olmalılar ki stick biçiminde born lippyler de çıkarmışlar. Benim tercihim yine balsamlardan yana olur sanıyorum ama stick olanlarını da denemek isterim. Bu arada, yeni seride her iki formatın ambalajları da çok güzel olmuş, hatta sticklerinkini gerçekten çok beğendim diyebilirim. 



Çeşitleri; 
Nar
Çilek
Erik
Böğürtlen
Lychee
Toffee





Sticklerin ambalajları bu şekilde. Çok şirin değil mi?



Bu, benim aldığım karpuzlu born lippy balsam. Kapağını açtığım anda muhteşem karpuz kokusu beni etkisi altına alıyor. 

Çeşitleri ise şöyle; Çilek, Ahududu, Karpuz, Satsuma, Pembe Guava ve Çarkıfelek.


Bu da iyice eskittiğim ve bitirmek üzere olduğum eski serisinden çilekli born lippy.












Born lippyleri daha önce hiç denemeyen varsa, nemlendiren ve güzel kokan bir dudak parlatıcısına ihtiyaç duyduğu anda bir göz atsın derim.


Not: Yazılarımda yer verdiğim ürünlerin reklamını yapmak gibi bir amacım yok. 
Sadece beğendiğim ve kullanmayı sevdiğim şeyleri herkesle paylaşmak istiyorum.
Bilginize,

1 yorum:

  1. Bir erkek olarak bunları hiç denememiş olsam da sevgilimin sürekli tadları harika, miss gibi kokuyor söylevleri üzerine bir gün yemeye başlarım diye korkuyorum doğrusu :)

    YanıtlaSil