31 Ocak 2012 Salı

Hosgeldin Victoria's Secret

Bildiğiniz gibi Victoria's Secret Türkiye'deki ilk mağazasını geçtiğimiz aralık ayının başında Nişantaşı City's'te açtı, aradan bir ay geçmeden ikinci mağaza da İstinye Park'ta açıldı. Mağazada iç çamaşırlarından ve kıyafetlerden daha çok vücut spreyleri, vücut kremleri ve parfümlere yer verilmiş, bunların yanı sıra çok çeşitli olmamakla birlikte cüzdanlar, çantalar ve bir bölümde de iç çamaşırı yer alıyor. 

Ben mağazayı gezerken kokulara teslim olmuş buldum kendimi, o kadar güzel vücut kremleri ve vücut spreyleri var ki insan hepsini alıp gitmek istiyor, parfümlerine o kadar dikkat etmedim fakat arkadaşım bir kokuyu çok beğendi, fiyatı 200 tl civarındaydı, kalıcı mıdır değil midir bilmediğimiz için güvenip alamadık fakat bileğine sıktığı koku akşamın geç saatlerine kadar kalmıştı, yani kullandığımız parfümlerin kalitesinden pek aşağı kalır yanı yok gibi, ben de beş yıldır kullandığım parfümden bir süreliğine de olsa vazgeçebilirsem denemeye değer diye düşünerek incelerim.

Victoria's Secret'ın Türkiye'ye gelişi benim de 20. yaş günümün yakınlarına denk geldi. Aldığım hediyeler; ambalajına ve kokusuna bayıldığım bir vücut losyonu ve tamamen erkek kardeşimin seçmiş olduğu, benim de çok beğendiğim bir vücut spreyiydi. Ben de bu iki ürün hakkında bir şeyler yazayım dedim.


Bu vücut spreyi erkek kardeşimden gelen hediye. İnsan daha içindekini görmeden hediye kutusuyla mutlu oluyor zaten. Mağazadaki satış danışmanlarının yardımı olmuştur ama tanıdığı bir bayandan yardım almadan kendisi seçmiş, yani bir erkek tarafından seçilmiş bir koku diyebiliriz, üstelik ben de çok beğendim. Biraz küçük ve hafif olsa çantamdan hiç çıkarmazdım, şimdilik güzel rengi ve ambalajıyla şifonyerimdeki yerini koruyor.



Bu kokunun adı fotoğraftan da görebileceğiniz gibi "Be Seduced". İçeriği ahududu kreması ve şehvetli misk olarak tanımlanmış. Bu ürün bakım yapan aloe vera ve yatıştırıcı papatya ile zenginleştirilmiş, ben de vücudumu kremle nemlendirmekten üşendiğim zamanlarda vücut spreyi kullanıyorum, hem vücut bakımı hem pratik bir kullanım hem de muhteşem bir koku daha ne olsun? Bir de bu spreyleri kıyafetinizin üzerine sıktığınızda koku, bir vücut spreyinden beklenenden çok daha fazla kalıcı oluyor diyebilirim. Kocaman bir şişesi olduğu için ve çok pahalı bir ürün olmadığı için insanın sıktıkça sıkası geliyor. 


Bu da bir kız arkadaşımdan gelen hediye. Mağazada gezerken ambalajlarına ve kokularına bayıldığım beauty rush - shimmer swirl cream serisinden "plum drop". Adı üzerinde ışıltılı vücut kremi, çok doğal bir ışıltı veriyor ve kokusu gerçekten harika. Kokusu yumuşak erik ve hanımelinin mükemmel birlikteliği olarak tanımlanmış. İçeriğindeki ProVitamin B5 ve Shea Butter ile ultra bakım sağlıyor ve ipeksi bir ışıltıyla cildi nemlendiriyor. Eğer mağazaya girdiğinizde vücut kremi alacak olursanız bu seriye mutlaka bir göz atın derim.


Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder