31 Ocak 2012 Salı

Neden "Merlin Morro" ?

Blog açmak isteyen birinin en çok zorlandığı süreç, isim bulma sürecidir. Evet, benim için de öyleydi. Aylardır blog açmak istiyordum fakat ismi ne olmalıydı bir türlü karar veremiyordum. Sadece moda, sadece makyaj ve ya sadece ilişkiler üzerine bir blog değildi benim ki; sürdüğüm  eyelinerdan sıktığım parfüme, beğendiğim ayakkabıdan giydiğim elbiseye, sevgilimle olan iilişkimden arkadaşlarımla gezdiğim yerlere kadar hemen hemen hayatımdaki her şeyi bu blogda paylaşmak istiyordum. Günlerce isim aradım, arkadaşlarıma danıştım, düşündüm, düşündük ve bir türlü uygun ismi bulamadık, bulduğumuz isimler çoktan alınmıştı. İşte bu zorlu sürecin içindeyken tam olarak şu görüntü sayesinde ismimi buldum. 



Marilyn Monroe adının telaffuzunun tam olarak Merlin Morro olmadığının farkındayım yani :)

Merlin Morro'dan Sevgilerle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder